УСЛОВИЯ ЗА АНУЛИРАНЕ И ВРЪЩАНЕ

УСЛОВИЯ ЗА АНУЛИРАНЕ И ВРЪЩАНЕ

1. Клиентът има право да анулира, откаже получаването, върне  заявените стоки в изброените случаи, като попълни Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от договора от Приложение 1 на Общите условия.

2. Клиентът има право да анулира заявената за покупка от него стока преди доставка, когато тя все още не е предадена на куриер и е със статус „обработва се“ в личния профил на Клиента. Отказът от заявената покупка се осъществява през потребителския профил на Клиента от линка с детайлите на конкретната поръчка

3. Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, когато тя му е доставена при едно от следните условия:

·         доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента и това може да се установи чрез обикновения й преглед.

·         цената, която Клиентът следва да заплати, не съответства на дължимата цена.

·         при нарушена цялост на транспортната опаковка, което е довело до дефект/повреда на поръчания продукт.В тези случай веднага трябва да бъде подаден сигнал до Инглиш Хоум СРЛ

4. Клиентът има право да върне доставените, закупени от него стоки при следните условия:

·    От вашия акаунт "моите поръчки" може да направите заявка за връщане на стока, и след попълването на данните ще получите  AWB номер. С този AWB номер може да отивате до Еконт за връщане на стока.

Ваучерът за връщане е идентичен с първоначалния номер на AWB(Номера върху получената доставка)(моля, добавете буквите RV пред кода, започващ с цифрата 8)

Така заявката за връщане ще бъде изпълнена и куриерът от Еконт ще се свържи с вас до 72 часа за да вземе доставката ИЛИ вие с този номер може да отивате до Еконт за да може да направите връщането. Връщането на стоки е за наша сметка.

  в срок не по-дълъг от 30 календарни дни

- без да посочва причина и без да дължи обезщетение или неустойка, както и без да заплаща каквито и да е допълнителни суми, с изключение на разходите за връщане на стоките,

·         При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.

·         Заявката за връщане на стоката е подадена писмено (по и

Bмейл, през Потребителския профил) или устно (по телефон) в срок не по-дълъг от 30 календарни дни, считано от датата на получаване на поръчката.

 

·         Заявката за връщане на стоката трябва да съдържа лична банкова сметка на клиента, на която се възстановява заплатената от клиента сума за стоката.

·         Стоката е в добър търговски вид, оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от Инглиш Хоум СРЛ – фактура и касов бон.

·         В случаи на замяна клиентът съгласува с представител на Инглиш Хоум СРЛ адресът, на който желае да получи обратно заменената стока.5. Клиентът няма право да върне следните видове стоки:

·         стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;

·         стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;

·         запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;

·         стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени; 

ВРЪЩАНЕ НА СУМИ

1. Съгласно разпоредбите на ЗЗП, Инглиш Хоум СРЛ възстановява на клиента платената сума в срок до 14 работни дни от датата, на която клиентът е упражнил правото си на връщане на стоката, както следва:

·         за анулирани поръчки, ако плащането вече е прието – сумата за платените продукти и сумата за доставка.·         за върнати/заменени продукти по вина на Инглиш Хоум СРЛ – връща се сумата по отказаните продукти и всички транспортни разходи.

·         за върнати/заменени продукти по желание на Клиента – връща се сумата за отказания продукт и първоначалната доставка. В случай, че Потребителят упражни правото си на отказ от договора, преките разходи за връщане на стоките се заплащат от Потребителя.

2. Връщане на суми се прави при изпълнени условия от секция „АНУЛИРАНЕ, ВРЪЩАНЕ“

3. Инглиш Хоум СРЛ си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума, в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на стока.

4. Инглиш Хоум СРЛ не прибира самостоятелно стоките в случай на отказ от договора от страна на Клиент

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: BG