{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }

Често Задавани Въпроси

  • ЗАВЪРШИ ПАЗАРУВАНЕТО
  • MAĞAZALAR
    İLE İLGİLİ SORULAR

Регистрация

Продукти и Кампании

Поръчка и Плащане

Доставка на Продукти

Анулиране и Връщане на Поръчка

Как да се регистрирам?
Кликнете върху иконката на човечето кадето се намира в горния ъгъл на страницата и въведете необходимата информация за да бъдете регистрирани.
Как мога да се отпиша?
След като актижирате страницата на Еnglish Home, можете да актуализирате вашата информация. Кликнете върху „Моят акаунт“ в горния ъгъл на нашата начална страница и сe отпишете.
Имате ли други въпроси освен тези?
Можете да изпратите вашите въпроси, като попълните формата за контакт с нас. Кликнете , за да попълните формуляра
Как мога да съм наясно с новите кампании?
Можете бъдете информирани за нашите кампании благодарение на публикациитени в нашия уебсайт и социалните мрежи. Можете също да кликнете върху връзката „моите настройки за известяване“ в секцията на моя акаунт, за да бъдете информирани за кампаниите и да изберете опцията „Искам да бъда информиран чрез SMS или електронна поща“.
Защо продуктите на кампаниите се изчерпват бързо?
Поради интензивния интерес на нашите клиенти, продуктите могат да бъдат консумирани за кратко време. Ние актуализираме информацията за запасите на нашия сайт ежедневно. Ако кликнете върху бутона „Известяване при наличие“ на страницата с подробности за продукта за нашите изчерпани продукти, ние автоматично информираме вашия имейл адрес, регистриран в системата, когато желаният от вас продукт е в нашите запаси.
Как мога да разбера в кой магазин мога да намеря продукта който търсия?
Направете своя избор на град като кликнете в детайлите на тьрсения продукт и изберете опцията 'информация за запас'. Ще стигнете до списъка с магазините, в които се намира тьрсения продукт.
Как мога да науча характеристиките на продуктите?
Кликнете бутона "ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРОДУКТА" в страницата с подробностите за продукта и ще достигните характеристиките на свързания продукт. Можете да се свържете с нас за продуктите, за които не можете да намерите подробна информация.
Продуктът за колко дни ще бъде доставен?
Вашата поръчка ще бъде предадена на куриерската фирма най-късно до 3-5 дни. По време на интензивни периоди това време може да бъде удължено до 14 работни дни.
Не искам да получавам съобщения за вашите кампании. Какво трябва да направя?
Ако не искате да получавате съобщения за нашите кампании, можете да се откажете от нашия списък, като кликнете върху връзката „ОТПИСВАНЕ“ в имейлите, които изпращаме. Ако не искате да получавате нашите съобщения за кампании, които ви изпращаме чрез SMS, просто напишете RET и изпратете SMS на номер 4946. SMS, който изпращате на номер 4946, за да напуснете членството, е безплатен.
Защо има разлика в цената между магазина и уебсайта?
Понякога организираме различни кампании с отстъпки в онлайн магазините. Следователно може да има разлика между цената, която виждате за един и същ продукт в онлайн магазина, и цената, която виждате на етикета в нашите магазини.
Имате ли други въпроси освен тези?
Можете да изпратите вашите въпроси, като попълните формата за контакт с нас. Кликнете , за да попълните формуляра
Има ли ограничение за продукт на вашите кампании?
Кампаниите са валидни с максимум 20 продукта на покупка. При покупки над тази сума, кампаниите, приложени в кошницата, ще бъдат невалидни и продуктът ще бъде таксуван по цената преди кампанията.
Как мога да поръчам?
Добажете продуктите избрани от вас в кошницата. Когато приключите с пазаруването кликнете „НАПРЕД“ в кошницата и въведете необходимата информация, за да завършите пазаруването.
Мога ли да поръчам без регистрация?
Да, можете да създавате поръчките си, без регистрация.
Какви са опциите за плащане?
Плащането на продуктите се извършва с PayPal, плащане с карта, и наложен платеж.
Защо не мога да получа потвърждение от кредитната си карта?
Вашата кредитна карта може да е недостъпна за „Онлайн пазаруване“ или картата ви може да е с неадекватен лимит. Можете да се свържете с вашата банка при тези ситуации. Възможно е вашата интернет връзка да е прекъсната. След известно време опитайте плащането отново.
Как мога да разбера статуса на поръчката си?
След като се активирате в страницата на English Home кликнете в секцията „МОИТЕ ПОРЪЧКИ“ и проверете статуса на вашета поръчка.
Мога ли да променя името или адреса на получателя след поставянето на поръчката?
Можете да изпратите заявките си за промяна на адреса за доставка или името на получателя на вашата поръчка, като попълните формуляра „Свържете се с нас“. Кликнете
Загубих / Не получих фактурата си. Мога ли да взема нова фактура?
Издадените фактури по електронен път, се изпращат на вашата електронна поща в PDF формат. Ако не сте получели вашата фактура, можете да го отпечатате като изберете съответната поръчка от секцията „Моите поръчки“.
Мога ли да поръчам от чужбина?
English Home не предлага доставки и митнически услуги в чужбина.
Мога ли да обединя поръчките, които направих по-отделно?
За съжаление, не обединяваме поръчки. Доставките ще бъдат изпратени по-отделно.
Мога ли да променя адреса на дадена поръчка?
За съжаление, не може да сменяме информация за адрес на дадена поръчка. Можете да анулирате поръчката и да създадете нова въз основа на желания от вас адрес.
Мога ли да сменя, да добавя или да премахна артикул от дадена поръчка?
Hе можем да правим промени в удобрена поръчка. Можете да анулирате поръчката и да създадете нова въз основа на желаните продукти.
Имате ли други въпроси освен тези?
Можете да изпратите вашите въпроси, като попълните формата за контакт с нас. Кликнете , за да попълните формуляра
До колко дни пристига поръчките?
Доставките се извършват в рамките на 5 работни дни. Времето за доставка може да варира в зависимост от адреса ви за доставка. Доставките не се извършват по време на официални празници.
Мога ли да проследя доставката си ?
Когато поръчката ви бъде предадена на куриера, ще бъдете уведомени за чрез SMS и имейл заедно с подробностите за доставката. Ако тази информация не може да бъде достъпна, можете също да проверите раздел „МОИТЕ ПОРЪЧКИ“ от вашият профил.
Продуктите пристигнаха дефектни. Какво мога да направя?
Моля, изпратете заявката си, като попълните формуляра „Свържете се с нас“. Ако продуктът е наличен в дистрибуторския център, ще имаме възможност да изпратим същият продукт до вас. Ако продуктът не е наличен, ще възстановим стойността на продукта на вашата банкова сметка. Когато връщате дефектния продукт, моля, върнете го с оригиналната кутия и попълнете формуляра за връщане, предоставена с вашата поръчка.
Доставката е грешна/ има липсващи продукти. Какво мога да направя?
Моля, свържете се с нас, като попълните формата за контакт и ако продуктът е наличен, ние ще изпратим липсващият артикул. Ако е доставен грешен продукт ще трябва да го върнете обратно към нас и ние ще възстановим платената сума за доставката.
Как да продължа, ако имам различни въпроси?
Може да изпратите своите въпроси, като попълните формата за контакти.
Искам да анулирам поръчката си. Какво мога да го направя ?
Изберете "анулиране" от секцията за действие в подробностите за поръчката, която ще намерите в секция ПОРЪЧКИ и кликнете върху бутона за изпращане. Ако вашите продукти са готови да бъдат доставени на нашата куриерска фирма, ще дойде предупреждението „Без анулиране“, в този случай можете да върнете цялата или част от поръчката при получаване.
Искам да върна поръчката си. Какво мога да направя ?
Моля, свържете се с нас чрез info@englishhome.bg за да ви изпратим куриер за връщане на поръчката ви или част от нея.
Какви са условията за връщане?
Заявката за връщане на стоката трябва да съдържа лична банкова сметка на клиента, на която се възстановява заплатената от клиента сума за стоката. Стоката е в добър търговски вид, оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от English Home SRL. Случаи на замяна клиентът съгласува с представител на English Home SRL адресът, на който желае да получи обратно заменената стока.
Върнах ви продукта си, кога ще ми върнете парите?
Съгласно разпоредбите на ЗЗП, EnglishHome SRL възстановява на клиента платената сума в срок до 7 работни дни от датата, на която клиентът е упражнил правото си на връщане на стоката
Не мога да видя възстановяването. Кога процесът на възстановяване ще се отрази на моята банкова сметка?
English Home SRL възстановява на клиента платената сума в срок до 7 работни дни от датата. Също можете да се свържете с телефонния център на вашата банка относно проблема.
Защо молбата ми за връщане се отказа?/ Защо получих обратно продукта които бях върнал?
Продуктите които не отговарят на условията за връщане, не се приемат. Продуктите в това състояние се изпращат обратно към вас.
Мога ли да активирам отново поръчка която анулирах?
Не можете да активирате поръчка, която сте анулирали. Можете да повторите съдържанието на тази поръчка от нашия онлайн магазин.
Имате ли други въпроси освен тези?
Можете да изпратите вашите въпроси, като попълните формата за контакт с нас. Кликнете , за да попълните формуляра

Продукти и Кампании

Франчайзинг

Замяна и Връщане на Продукти

Предложения и Мнения

Отстъпките за онлайн магазините важат ли и за представителствата?
Отстъпка на цените на продуктите и тези, в които се предлагат в магазините прилагащи отстъпка може да се разминават. Поради тази причина може да има разлика между цените в магазините и тези в онлайн.
Как мога да разбера в кой магазин мога да намеря продукта който търсия?
Направете своя избор на град като кликнете в детайлите на тьрсения продукт и изберете опцията 'информация за запас'. Ще стигнете до списъка с магазините, в които се намира тьрсения продукт.
Не искам да получавам SMS и имейли от English Home. Какво трябва да направя?
Ако не искате да получавате съобщения за нашите кампании, можете да се откажете от нашия списък, като кликнете върху връзката „ОТПИСВАНЕ“ в имейлите, които изпращаме. Ако не искате да получавате нашите съобщения за кампании, които ви изпращаме чрез SMS, просто напишете RET и изпратете SMS на номер 4946. SMS, който изпращате на номер 4946, за да напуснете членството, е безплатен.
Имате ли други въпроси освен тези?
Можете да изпратите вашите въпроси, като попълните формата за контакт с нас. Кликнете , за да попълните формуляра
Как мога да направя заявка за вътрешено представителство?
Като English Home за сега нямаме местнo представителство в страната. Новите ни магазини ще бъдат отворени в определен период съобразно фирмената ни политика.
Как мога да направя заявка за международнo представителство?
Имаме налични представителства в Албания, Грузия, Ирак, Кипър и Саудитска Арабия. Ако искате да заявите представителства за тези страни, щракнете <
Искам да заменя/върна продукта, който купих от вашия онлайн магазин. Какво мога да направя ?
Клиентът има право да върне / замени доставените, закупени от него стоки при следните условия; Адрес за връщане на продукти: „АГЕН” ООД бул. “Илиянци” № 12-14. София 1220 За Инглиш Хоум България ЕООД Тел: +359 87 892 8021 (На цената на разговор с VIVACOM според тарифния план на абоната) В срок не по-дълъг от 30 календарни дни - без да посочва причина и без да дължи обезщетение или неустойка, както и без да заплаща каквито и да е допълнителни суми, с изключение на разходите за връщане не стоките, При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката. Заявката за връщане на стоката е подадена писмено (по имейл, през Потребителския профил) или устно (по телефон) в срок не по-дълъг от 30 календарни дни, считано от датата на получаване на поръчката.
Имах проблем с качеството на продукта при първа употреба. Какво трябва да направя ?
Ако смятате, че има проблем с качеството на продукт, който сте закупили от нашия магазин, можете да донесете продукта, заедно с фактурата му, до най-близкия магазин на Еnglish Home в рамките на 6 месеца от датата на фактурата. Относно този продукт, в нашия магазин се подготвя формуляр за преглед на продукта и се изпраща за проверка. Според резултата от проверката, за вас се извършва обмен на продукти или възстановяване.
Искам да споделя мнението си за вашите магазини / продукти.
Благодарим ви за приноса ви към развитието на нашата марка. Кликнете , за да ни изпратите вашите коментари и предложения
Имах проблем с вашия персонал. Какво мога да направя ?
Като семейство Еnglish Home, винаги це грижиме за нашите уважаваеми гости и се опитваме да повишаваме качеството на услугите си. Ще се радваме да споделите вашите коментари с нас. Когато споделите вашите наблюдения за нашия персонал с нас по време на вашето пазаруване, ние получаваме повече информация за това и прилагаме приложения, които ще подобрят качеството на услугата на English Home. За да проучим този негативен опит и за да предприемем необходимите действия, ви молим да се свържете с нас чрез info@englishhome.bg
Искам да работя в English Home. Какво трябва да направя ?
Ако и Вие желаете да се присъедините към екип, в който ще работите с ентусиазъм, ще се учите работейки, ще се усъвършенствате научавайки, ще се гордеете, както със себе си, така и с разрастващата се организация, може да подадете своята кандидатура за работа на адрес info@englishhome.bg.
Имате ли други въпроси освен тези?
Можете да изпратите вашите въпроси, като попълните формата за контакт с нас. Кликнете , за да попълните формуляра